به بزرگترین سایت موزیک و فیلم هم یه سری بزنید

تبدیل گوشی به مودم وایرلس – JoikuSpot Premium
بیا تو داغ داغ
bandarbax.loxblog.com

 

نرم افزاری که می توان گفت خیلی ها به دنبالش هستند اما از وجود آن بی اطلاع می باشند . در همین ابتدا بگوییم این نرم افزار تنها برای گوشی های S60v3 وv5 و از نوع وایرلس دار قابل استفاده است . برای آشنایی با کاربرد این نرم افزار خارق العاده با ما همراه باشید . این روز ها بازار بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول آن هم با قیمت های به صرفه آن قدر داغ شده که به هر جا می رویم و رادیو و تلویزیون را گوشی می دهیم صحبت از این بسته هاست . حال فرض می کنیم شما یکی از بسته های gprs ایرانسل را فعال کرده اید .

خوب حالا اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که آیا می شود سریع و بی دردسر بعد از فعال شدن این بسته ها از اینترنت گوشی بر روی کامپیوتر استفاده کرد ؟ ما پاسخ شما را می دهیم . بله ! توسط JoikuSpot Premium گوشی شما به یک مودم وایرلس و فرستنده اینترنت تبدیل می شود . شما به gprs وصل می شوید و علاوه بر امکان استفاده از این اینترنت در گوشی خود می توانید توسط وایرلس موبایلتان اینترنت را در فضای اطراف خود پخش کنید . حال تمام کسانی که در اطراف شما هستند و گوشی و یا لبتاپ مجهز به سخت افزار وایرلس دارند می توانند از اینترنت گوشی شما استفاده کنند . همچینین تنظیمات دیگر نرم افزار به شما اجازه میدهد تا بر روی کانکشن خود پسورد بگذارید تا افرادی که می خواهند از اینترنت گوشی شما استفاده کنند با کسب اجازه از شما این کار را انجام دهند . JoikuSpot Premium خیلی سریع و راحت در مواقع ضروری کار شما را راه می اندازد و دیگر برای استفاده از اینترنت گوشی در کامپیوتر احتیاجی به نصب نرم افزار حجیم pc suite و دردسرهای اتصال با کابل نیست . نسخه های مختلف ای نرم افزار در اینترنت در اکثر سایت های موبایل منتشر شده است که برای نصب احتیاج به ساین کردن دارد اما سایت موبایل ها دات کام نسخه ساین عمومی شده از این نرم افزار را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانبد بر روی هر گوشی و در هر زمان و مکان آن را نصب نمایید و از آن استفاده نمایید .
 

 

فقط مخصوص اعضای وبلاگ...........

اموزش و دانلود در ادامه مطلب ..................

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

 


 

کلیه دوستانی که نمی توانستند رنگ گوشی خود را به Brown تبدیل کنند با کمک این نرم افزار مستقیم میتوانند این کار را به راحتی و با یک ثبت نام کوچک انجام دهند این نرم افزار خیلی قدرتمند امکان فلش گوشی های سری DB3350 را هم امکان پذیر کرده است
این نرم افزار از GDFS هم بکاپ میگیرد و در موقع احتیاج میشود ان را Restore کرد !
با این برنامه میتوانید پسورد گوشی را نیز ریست کنید(A2)!!!!
دوستانی که در زمینه هک و فلش فعالیت می کنند متوجه میشوند که این نرم افزار فوق العاده با سرور قدرتمندش چه تحولی در زمینه فلش و آنلاک و … گوشی های سونی اریکسون ایجاد میکند.
 

 

 

برای استفاده از نرم افزار باید در سایت آن ثبت نام کنید.

وب سایتOmnius

دریافت فایل 

 

حجم فایل 39مگابایت

 

منبع:http://www.p30i.com

 




ارسال توسط Ali

برنامه ی تشخیص اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
این برنامه فقط وقتی قفل گوشی رو باز میکنه که اثر انگشت شما را تایید کند
فقط بر روی گوشی های دارای سیستم عامل ویرایش پنجم نصب میشود.

 


 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 982
بازدید کل : 259004
تعداد مطالب : 405
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 2

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران